Livrare și retur – Opteam Shop
Modalitatea de livrare
 
Livrările vor fi făcute oriunde în țară prin Fan Courier și Posta Română. În cazul în care pentru adresa dumneavoastră, Fan Courier percepe kilometri suplimentari și doriți livrarea prin altă firmă de curierat rapid puteți specifica în secțiunea „comentarii”. 
 
La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor le puteți face în momentul livrării pe AWB (formularul de recepție al companiei de curierat) sau se întocmește un proces-verbal de constatare. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte este nulă.
 
 
 
Termenul de livrare
 
În cazul produselor aflate în stoc, termenul standard de livrare este de 24-48 ore de la data plasarii comenzii în zilele lucrătoare.
 
În cazul în care produsele comandate nu sunt disponibile în stoc, urmează să vă comunicăm telefonic sau prin mail un nou termen de livrare.
 
După plasarea comenzii online, veți fi contactat pentru verificarea și confirmarea comenzii.
 
 
 
Costul livrării 
 
Costul livrarii este de 15 Lei pentru coletele livrate la FanBox și cuprins între 20 și 25 Lei pentru coletele livrate la adresă, în funcție de greutate și volum.
 
 
 
Returnarea produselor
 
 
 
Produsele achizitionate la distanță se pot returna conform OUG 34/2014.
 
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
 
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
 
OPTEAM S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data recepționării produsului trimis de client. Vă rugăm nu expediati coletul sau coletele cu plata ramburs. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport decât în cazul în care produsul prezintă defecte de fabricație.
 
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse folosite sau murdare, ambalaj deteriorat etc. 
 
 
 
Returnarea produselor cu defecte
 
În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă defecte de fabricatie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris pe mail în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
 
 
 
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
 
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor modificate.
 
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale căror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi care ne pot fi de folos în vederea întocmirii unei reclamații, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării.
 
Costul de transport rezultat în urma returnării produselor va fi achitat de către client.
 
 
 
Inlocuirea produselor
 
În cazul în care un produs achiziționat nu vi se potrivește, se poate schimba cu condiția ca ambalajele, eitichetele precum și produsul să nu prezinte modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, murdarie, etc. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea acestuia, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Astfel, clientul va trebui să suporte costurile de transport pentru produsul returnat cât și pentru produsul schimbat.
 
Meniu